Saturday, January 9, 2010

Letihnya...

Hari ni teramat letih..

Pagi2 lagi aku dah tak de mood nak jalani hari ni.. Aku keluar ngan mak dan adik aku. Die org ade nak cari baju kat Jalan TAR. Mengenangkan mereka aku pergi la.. Masuk jer kawasan jalan TAR tu aku cari la parking.. Perhh 3 kali pusing baru nak jumpa parking.. Lepas tu jalan nak pi situ dah la jem teruk adeihhh.. Kat sane mak ngan adik aku beli tudung dan baju.. Eh tak lupa carpet pon ade.. Aku punye la pelik, carpet harga 5k boleh discount sampai 1k jer.. What ever la.. Women right..

Dah habis kat jalan TAR, perut pon dah lapar.. Aku bawak la mak ngan adik aku makan kat Ali Cafe.. Nasib baik service memuaskan, rilek la sikit kami bertiga.. Lepas tu kami solat semua, bersiap nak jalankan plan seterusnya..

Plan seterusnya tu adelah beli gelas untuk door gift aku.. Cabaran kat sini adalah banyak. Aku kene beli dalam 2000, tapi hari ni baru beli 400 lebih. To be exect 7 x 4 x 17 = 476 biji. Kat sane kite org angkat masuk troli.. Kene amik satu2 tu.. Lepas bayar nak kene masuk kereta pulak.. Tu pon satu2 gakkk.. Punye la letihhh perhhh..

Sampai rumah cawan tu aku tinggal jer dalam kereta... Sebab esok nak transfer masuk kereta ayah pulak, die nak bawak balik Melaka.. Kat rumah aku tangkap bantal bawak kat hall terus melelapkan mata.. Perhh bende tu jer yg best sekali..

Since aku dah energize balik ni, nak la aku bertukar2 cerita... Dengan siape... Hehehhe.. Ade la....

1 comment: