Thursday, January 7, 2010

Di mana bermulanya

Post yang ni aku nak cerita pasal si die jerr...

Si die ni namenye Azura.. Sebaya jer ngan aku.. Cantik gak errkkkkk.. Aku kenal dengan die mase die kerja kat SFC tempat aku kerja sekarang.. Actually dalam TM ni die lagi senior hehehe.. Mase kat SFC kiti org mmg selalu kerja sama2 la sb kerja kami berkait rapat..

Dah lama la aku pandang die ni. Dari die mula2 masuk SFC lagi.. Aku mmg dah lama nak cakap tapi mcm segan la pulak masa tu... Sampailah satu ketika die nak bertukar ke Department baru. Aku pon tak leh lepas kan saat2 akhir ni.. So aku amik keputusan untuk declare dengan die.. Di situ la bermula segala nya untuk aku..

Sekarang ni aku dah tunang pon dengan die. Tak lama lagi dah nak kawen dah.. hehehe.. Korang doakan lah kebahagiaan kami yer...

1 comment:

  1. amin....semoga hubungan kt ni akan bekekalan sampai ke akhir hayat...

    ReplyDelete