Monday, February 1, 2010

Bercuti Panjang

Hurmmmm.. Kali ni aku bercuti panjang.. Aku dah tak peduli dah kerje ke standby ke aku tetap nak cuti.. Aku sekarang ni sedang bercuti sejak 30hb Jan hari tu sampai esok 2hb Feb.. Alang2 dah sabtu ahad, sambung pilak dengan hari Wilayah then aku amik pulak replacement leave Thaipusam tu terus... Hurm.. Mmg cuti2 Malaysia la...

Sebenarnya banyak jer kerja yg pending kat opis tu.. Tapi kalau kerja bagai nak gile pon tak guna jugak.. Betulll tak???

Jumaat hari tu, mcm biasa kat opis aku ade urgent lagi. Bosan tul. Aku serah semua kat staf aku yhen aku siap2 nak balik then aku terus balik.. Jahat takk... At last sampai aku kat kampung pon kene kacau jugak..

Actually aku balik ni bercuti ni ade beberapa urusan nak aku setle kan. First sekali aku nak tranfer doorgift yg aku beli kat KL ke kampung. Secondly aku nak jumpa fotographer aku then nak amik borang utk register nikah. Nak confirm baju dan pelamin gak. Hurmm banayak tulll.. Aku ingat dah habis dah.. rupenye esok aku kene pi Nilai pulak bawak mak ayah aku beli barang2 kawen lagi.. Hurmmm.. Penat tulll...

Tapi penat2 pasal nak kawen ni tak rasa sangat.. terubat gak dengan telah kaum keluarga, tunang ku.. bakal mak mertua.. hurmm best nyer..

By the way, cuti ni yg terbaik la... Aku happy sangat...

No comments:

Post a Comment